להגן על חסרי הישע מתקנות שכר המינימום

לפני כמה שנים, הייתי זקוק לקצת מזומנים זמינים והחלטתי למכור מחשב נייד מיותר באתר מכירות למחשבים משומשים. כעבור כמה ימים קיבלתי הצעה. לא הצעה נהדרת, אך גם המחשב הנייד לא היה משהו. אבל רגע לפני העברת התשלום, קבלתי טלפון מהממשלה.

"אנחנו החלטנו שההצעה שקבלת הייתה נמוכה מדי. אנחנו לא מתכוונים לתת לך למכור את המחשב הנייד שלך בפחות משלושה מאה דולרים. "

"אבל אף אחד לא מוכן לשלם לי 300 דולר", אמרתי. "אני מעדיף 200 דולרים יותר מכלום."

"הו, לא, אתה לא יכול לעשות את זה," אמר לי. "זה יהיה לא הוגן כלפיך."

מופרך? אולי,זה לא באמת קרה לי. אבל העובדה היא שזה קורה לקורבנות חסרי ישע בכל יום, אם כי בצורה מעט שונה: באמצעות אכיפה של שכר המינימום.

mini

*מקור

זה לא בריא לשמור בלב

