שיגורי רקטות לעבר ישראל, יולי 2012

בהשוואה לחודש יוני, בחודש יולי (2012) היו פחות התקפות טילים מרצועת עזה, אך לא זה השקט לו מחכים תושבי ישראל:

התקפות מרצועת עזה – 28 פיגועים: 13 ירי רקטות; 6 פצצות מרגמה; 6 ירי נק"ל, 1 מטען; 1 נ"ט; 1 נ"מ.

מקור – דוח יולי 2012

בשבוע האחרון נאלצו גם להיחשף לתרוניות של התל-אביבים על אי קבלת מספיק צומי וסיקור לא חיובי מספיק של הפרות הסדר. ככל הנראה זהו הצדק החברתי והסולידריות שלהם: להתעלם מהמלחמה איתה מתמודדים תושבי המדינה ולהתלונן שהם זוכים להתעלמות..

המסר לממשלה

המסר לממשלה חייב להיות עקבי: תושבי ישראל לא רוצים לראות פחות פיגועים. זכותנו לחיות ללא איום הרקטות.

11 מחשבות על “שיגורי רקטות לעבר ישראל, יולי 2012

  1. אז איך מבלבלים ביצים? שוברים לתוך כלי ואת מה שנשפך מערבבים עם מה שלא.
    מה הקשר בין הצומי של התל אביבים לבין הטפטוף ממנו לא נהנים התושבים של מה שקוראים עוטף עזה. כאילו מה? לא שייכים למדינת ישראל! זה אלה מהעוטף של עזה.
    זו חוסר אחריות של הממשלה שמרשה לטפטוף הזה להמשך. זו רשעות לחכות שישפך דם על מנת להגיב.
    להעמיד זאת מול התל אביבים המפונקים זו איוולת. לא הם שאחראים למצב ולא בגללם ממשלת ישראל עושה אפליה בין אזרחים סוג א לסוג ב ואפילו לסוג ד. ד = רק בדמם יקנו תשומי.
    מה עושים? זה כבר לא בסקופ

    • מי אמר שזה באחריותם? זה לגמרי באחריות של הממשלה.
      פשוט מעצבן לשמוע את התל אביבים בוכים על חוסר צומי ושלא סיקרו את השטויות שלהם מספיק.. בזמן שהם מקבלים סיקור אוהד ביותר והרבה יותר זמן אוויר ממה שהם ראויים לו.

      • אז מעצבן!!! ביג דיל!!!!
        מה אשמים אלה מהעוטף שיש מי שמנסה להסיט את תשומת הלב ממצוקתם בתואנה שמעצבן לשמוע את התל אביבים.
        איך אפשר בכלל להשוות?

        אני מצפה מכל מקלדת, שתקליד מה שתקליד, ורק תוסיף: "לבנו עם התושבים שחוטפים באשר הם שם".

      • אני מסיט ממצוקת הדרומים? טענה קצת מוזרה, כי נראה לי שזה הדף היחיד ברשת שמעלה את הנתונים האלו.

  2. עם כל הכבוד לנתונים אין להם משמעות אלא אם כן אתה נותן אותה.
    ציינת נתונים אלה בשביל מה? האם זה נראה לך תקין?
    חוץ מלקטר יש לך איזה קישור ענייני בין הנתונים היבשים לבין הנתונים הרטובים על דמעות התל אביבים המתבכיינים?

    שלא יהיה שום ספק זו רשעות לחכות לדם בעוטף עזה.

      • איני שופט כי אין לי בכלל מה לשפוט.
        אז חשפת את הנתונים. ביג דיל!!!! מה דעתך על מה שקורה שם? שם ולא בתל אביב.

        אני אמרתי את דעתי והיא מונחת לשיפוטו של כל אחד.

        אל תתייפייף ועל תקשור לי כתרים. מה אתה אומר על הנתונים??? זה מה שחשוב וכל השאר מסך עשן

      • כתבתי בפוסט הקצר. כנראה עיינך נסגרו ברגע שהגעת למילה תל-אביב ולא הצלחת להמשיך לקרוא.
        האחריות על איום הטילים היא של הממשלה בלבד, ומפלגת הליכוד לא עומדת בהבטחתה להעיף את החמאס מהשלטון.

  3. עיני לא נעצמות בכזו קלות.
    לא מעניין אותי מה הליכוד קיים בהקשר לחמאס. החמאס לא מעניין אותי!!! כל מה שמעניין אותי זה מה שקורה כאן. כבר היו מי שחלמו על שינויי שלטון אצל השכנים ורק אזרחי ישראל אכלו מרורים.
    חמאס איראן והתל אביבים גם הם מעין מסך עשן להסתיר את הבעיות האמיתיות מהם סובלים כאן ועכשיו תושבי ישראל.
    אני במתכוון מבקש להתמקד בנתונים היבשים לכאורה. לא החלפת החמאס אלא הטפטוף על אזרחי ישראל הם שמעניינים אותי. בין כל נתון מספרי לאסון עומד רק הנס. האם נראה לך תקין שחלק מאזרחי המדינה השלמה תחיה על הנס?

    • אותך לא מעניין החמאס.
      את שאר אזרחי ישראל כן מעניין מי משגר עליהם טילים.
      משהו נוסף: אני מבקש ממך לכבד את המקום, אתה כותב באתר הפרטי.

      • אתחיל במשהו הנוסף דווקא. איך ובמה איני מכבד את המקום? אני כותב את דעתי בצורה עניינית.
        יהיה האתר אשר יהיה, כל עוד הוא פתוח לכלל, אני מצפה ממך שתכבד את זכותו של כל אחד ואחת להביע את דעתם שלהם בצורה חופשית.
        את אזרחי ישראל לא צריך לעניין ולעניות דעתי גם לא מעניין מי מנסה לפגוע בו. אזרחי ישראל מצפים מכוחות הבטחון למנוע מכל מחבל פוטנציאלי לממש את זממו. פעם ערבי. פעם אוגנדי. פעם יפני ופעם חמסי.
        אני מצפה ממשלת ישראל שתדע להפעיל את כוחות הבטחון בצורה המיטבית.
        אם כל הכבוד אני מבקש שתנסה להבחין בין עיקר לתפל. בעיקר צריך לטפל.

זה לא בריא לשמור בלב

