כותבת הפוסט שיתפה בחושפניות אירועים מעברה בהם נפגעה מינית, הותקפה ונוצלה. בראיה מפוכחת מההווה, היא רואה את האירועים בדרך שונה מאשר ראתה בצעירותה. בראיה מפוכחת ובוגרת מההווה היא רואה את עברה במעשיה של האישה בחוף בוגרשוב.
אך הן לא אותן נשים. אותה אישה שונה ממנה ושונה ממה שהיא הייתה בצעירותה.. האם אין מקום לכבד את השוני? אין מקום לשמוע ולכבד את טענת האישה שהמין היה בהסכמה?

m0rebutter

אזהרת טריגר

בדיונים על מקרה הניצול המיני בחוף בוגרשוב חזרה ועלתה התהייה מפי גברים רבים: "למה את קוראת לזה אונס?". טענו בפני שההתנגדות שלי לסיפור הזה היא פוריטניות מינית, וכי מדובר בחרמנות בריאה, השתובבות סקסית וקבוצתית על החוף שאם לא היה בה אלמנט כפיה, כנראה ולא היתה אונס. אולי ההתנהגות לא היתה נורמטיבית, אבל ממתי התנהגות לא נורמטיבית היא פסולה לכשעצמה?

ניסיתי ולא הצלחתי להסביר למדיינים איתי למה הניצול פה ברור כשמש. הלוגיקה שלי בנושא כשלה כשלון חרוץ (לא שהיא מוצלחת במיוחד מלכתחילה), וברגע שאוזכרו אלמנטים של תיאוריה קווירית (בדבר הדכאנות של הנורמטיביות והסכנה בחדירת המדינה לחיי המין של האזרח) הטיעונים שלי קרסו לחלוטין. כל מה שיכולתי לעשות זה למלמל "אבל זה מרגיש לא נכון".

הבעיה היא כנראה שאני מבינה אותה, או לפחות מרגישה שאני מבינה אותה. אני מבינה את האופן בו היא גירשה עוברי אורח שניסו לחלץ אותה משם, אני מבינה את התוקפנות כלפי אלו שסך הכל ניסו לשמור…

View original post 879 מילים נוספות

זה לא בריא לשמור בלב

