תויגתי – 5 דברים שלא יודעים עלי.

תויגתי ע"י ליאור, זה אומר שעכשיו אני חלק מהשרשרת שכל בלוגר מספר בה 7 דברים עצמו.

תויגתי ע"י ליאור במשחק של הבלוגרים, משחק שאני לא מת עליו במיוחד כי הבלוג שלי הוא לא אישי. למען האמת אני לא מבין כ"כ את הבלוגרים ששופכים את ליבם למקלדת ושולחים את יומנם האישי למרחב הציבורי…

אז כללי המשחק הם : במידה ותויגת עליך לכתוב 7 דברים על עצמך שהקוראים שלך לא יודעים עליך, ולתייג 5 בלוגרים, שכל אחד מהם ימשיך בשרשרת.

חמישה דברים עלי :

1.       אני סטודנט לתואר שני בעבודה סוציאלית. זה לא אופייני כ"כ עם דעותי הקפיטלסטיות ונטייתי הפוליטית ימינה קיצונה, אבל ככה זה. האמונה שלי היא שבעולם קפיטלסטי החברה במצב הרבה יותר טוב מכל הבחינות וכל אדם שרווחת החברה חשובה לו צריך לפעול למען הגשמת ערכים קפיטליסטים.

2.       אני מתאמן בדניס הישרדות כבר כ 3 שנים, תלמיד גאה של ירון הנובר הגדול מכולם. היום אני בעל חגורה סגולה.

y ירון הנובר, דאן 9, המאסטר שלי.

3.       בינואר 2007 רצתי מרתון, הראשון שלי והיחיד בנתיים, בתקוה שיהיו עוד רבים בעתיד כי זו חוויה ממש מיוחדת.

4.       יש לי חתולה בשם צ'ופ, והיא אחת החתולות המצחיקות בעולם..

שקיבלתי אותה היא היתה בת 5 ימים, יתומה שאמה נדרסה מול עניה הקטנות  :

צופ

והיום היא קצת שונה :

IMG_0846

5.          יש לי פטיש עם קפה. אני אוהב קפה שחור, וחשוב ביותר שהוא יעשה עפ"י כל הכללים עם הפינג'אן הנכון, האבקה הנכונה והכוס הנכונה ושהכל יהיה בסדר. בקיצור, עדיף שאני אכין אותו. (אנשים שנהנים מקפה שחור על עלית מיד מאבדים כל הערכה שלי כלפיהם).

זהו, הכלל אומר 7 אבל אני מצליח לחשוב רק על 5. מבחינת תויגים, החלטתי לתייג בלוגים יחסית קטנים ולא מוכרים של מספר חברים :

אלי בסקין (האיש והחולצה), ליאור, דרקולאללה וזהו בנתיים..

2 מחשבות על “תויגתי – 5 דברים שלא יודעים עלי.

  1. גם צריך 7 דברים, גם צריך לתייג חמישה אנשים.. ככה עושים? 🙂

    7 דברים לא חייבים להיות סופר אישיים, אבל הם יכולים להיות. למרות שהבלוג שלך הוא לא "יומני היקר" בוודאי שהוא אישי – הוא על הדיעות והמחשבות שלך.

    בשבילי הכתיבה עצמה על 7 הדברים היתה כיפית. אני עדיין (שבוע אחרי) נזכר בעוד ועוד דברים שיכולתי לכתוב. סתם שטויות מהעבר.. אני מקווה שגם לך זה היה כיף בסופו של דבר.

    דרך אגב, ראיתי כמה אנשים שתייגו אנשים ללא בלוג, בפייסבוק, כדי שאלו יכתבו שם (בnote), זו גם אופציה..

זה לא בריא לשמור בלב

