כך מסתירים מלחמה

הידעתם שבישראל בימים אלה ממש, מתרחשת מלחמה? אם לא, כנראה אתם גרים מצפון לאשדוד וכלי התקשורת הצליחו להסתיר ממכם עובדה זו. לא מאמינים לי ? בבקשה, תראו דוגמא קטנה מהשבוע החולף :

ביום רביעי (14.03.2011) בשעה 18:30 לערך, שוגר מטח רקטות לעבר העיר באר שבע. למחרת בשעות הבוקר, שוגר מטח רקטות נוסף. מלבד באר שבע, שוגרו רקטות גם לעבר נתיבות וישובים נוספים באזור הנגב.

ביום חמישי (15.03.2011) בשעות הערב, העמוד הראשי הנצפה ביותר בישראל, נראה כך ואלו היו הכורות :

2012-03-15_1858

  1. לחיילת הפצועה מירושלים יש אמא, אותה האמא לקחה את הדקירה באופן רציני – יובל דרור מהעין השביעית כתב ביקורת יפה על כותרת זו.
  2. איראן נותקה ממסלקת הכספים.
  3. הפועל ת"א קיבלה עונש ותשחק ללא קהל.
  4. תחרות הסלונים המכוערים בארץ.
  5. מתקיים פרויקט פינוי בינוי בבת- ים.
  6. הפצת תמונות ערוכות באינטרנט זה כבר לא מצחיק כמו פעם.
  7. כיצד בוחרים אבטיח.
  8. נולדה גורת חתולים.
  9. בר רפאלי לא מתרגשת להצטלם בספורט אליוסטרייטד.
  10. יש מרפאה לשוהים לא חוקיים מאפריקה.

ערי ישראל סופגות אש רקטות ומרגמות, ואחרי פחות מ 12 שעות אין לכך זכר בכותרות הראשיות. עצוב וכואב לדעת שעורכי החדשות בחרו להוריד דיווחי המלחמה לטובת כתבות שלא ראויות למשהו יותר רציני ממילוי חלל בדף.

4 מחשבות על “כך מסתירים מלחמה

  1. התקשורת עסקה בהרחבה בקאסמים ובלחימה בדרום. אל תסתכל על YNET כי זה אתר חדשות באינטרנט שחובה עליו להתעדכן כל שעה. בעיתונות המודפסת, שם העריכה יותר קפדנית, עסקו בכך בכותרות ראשיות כל יום

    • אתה רציני? ynet הוא אתר חדשות? כיצד היית מצפה מאתר חדשות להתנהל מול הידיעה ששני אנשים רבו על ספסל באוטובוס ואז הגבר צעק לאישה "שרמוטה" ?
      ירי רקטות על ישראל זה לא דיווח שמתקרר אחרי שעה, במציאות נורמלית של דיווחים אובייקטיבים זה נושא עיקרי בחדשות היום. זהו נושא שאסור לעזוב, עד שנפתרת בעיית האיום בירי הרקטות.
      כמובן שאני לא מצפה מצהובון סוג ז' המשמש שופר לתעמולת החמאס להתנהג כעיתון חדשות – אבל אני כן מצפה מהקהל הישראלי לדעת מה הוא קורא.

  2. פינגבק: ירי תלול מסלול לעבר ישראל | מבט ליברלי

  3. פינגבק: הסתרת הלחימה 2: עיוות העברית | מבט ליברלי

זה לא בריא לשמור בלב